Известие

Collapse
No announcement yet.

Дебитомер- къде ?Новобранеца разбра всичко!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    И на една 166 2.4ЖТД като и извадиш дебитомера не светка, ама на Либрата ми като и извадиш дебитомера светка, което не мога да твърдя кое е тогава по-правилното.
    Ама за общо като тема, че човека се е изказал "супер неподготвен" не го разбрах това.
    Да е казал някаква супер глупост, да може да се каже така, ама в случая почти всичко си е така, както си е написал.
    Не знам това само с грешката, която след 20 стартирания и ако не се появи се самоизтрива. За това не съм го написал и за това не го коментирам - освен за това да е "супер неподготвен", ама малко прекалено ми се струва, на фона на останалото изказване, което си е почти вярно.
    Аз съм фен на дизелите и за това ЖТД-то ми е в кръвта, за MOTRONIC-а не ме радва и не съм го изучавал до такава степен.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Novachev
      Дебитомерите са едни и същи на бензина и дизела. Може да пробваш да откачиш буксата на дебитомера и да пробваш как върви колата и откачен дебитомер но така компа ще запише грешка,( ще ти светне дюзата на таблото) колата може да вземе да върви по добре но разхода може да се вдигне. А кото закачиш отново дебитомера лампата ще изгасне но грешката остава записана в паметта на компа, при бензиновите с MOTRONIC инжекцията ако грешката не се появи при следващите 20 стартирания на мотора се изтрива, но при дизела не знам как е .
      Това съм го пробвал на един Фиат мареа 1,9 JTD , имаше същите симптоми като твоята оказа се дебитомер. След смяната всичко си е наред.
      Сигурен ли си, че грешката ще се изтрие сама след 20 стартирания?! Кои двигатели са MOTRONIC? Моята е CF3 и веднъж светнала въпросната лампа не изгасва дори при разкачане клемите на акумулатора. Почна да светва след слагане на ГИ.
      2014: Deutschland über alles

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от nikolaaaay
        Първоначално публикувано от Novachev
        Дебитомерите са едни и същи на бензина и дизела. Може да пробваш да откачиш буксата на дебитомера и да пробваш как върви колата и откачен дебитомер но така компа ще запише грешка,( ще ти светне дюзата на таблото) колата може да вземе да върви по добре но разхода може да се вдигне. А кото закачиш отново дебитомера лампата ще изгасне но грешката остава записана в паметта на компа, при бензиновите с MOTRONIC инжекцията ако грешката не се появи при следващите 20 стартирания на мотора се изтрива, но при дизела не знам как е .
        Това съм го пробвал на един Фиат мареа 1,9 JTD , имаше същите симптоми като твоята оказа се дебитомер. След смяната всичко си е наред.
        Сигурен ли си, че грешката ще се изтрие сама след 20 стартирания?! Кои двигатели са MOTRONIC? Моята е CF3 и веднъж светнала въпросната лампа не изгасва дори при разкачане клемите на акумулатора. Почна да светва след слагане на ГИ.
        Грещката ще се изчисти от паметта на компютъра, ако не се е появила отново, но това означава да светне и да изгасне ,но ако ти свети постоянно това означава че и в момента компа засича грещка така че в случея само диагностика може да ти е от помощили потърси обяснение от сервиза който тин е монтирал газовата може те да са сгафили.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #34
          Уточнение : не оставайте с погрешна представа
          За Бош Мотроник 2.10 : (няма нищо общо тука с темата за JTD-то и не се монтира в 156 )
          Смостоятелно нулиране на грешкА : Десет стартирания за не по-малко от 20 минути работа без появата и

          По темата:
          След 98-ма година 2.10 се замества от Бош Мотроник1.5.5 и никъде не намерих данни за самостоятелно нулиране на грешки за същата, както и за JTD-тo (ЕДЦ 15 Комонреал ), която се обсъжда в този подфорум

          п.с.
          20 старта за нулиране важи за Рочестър инж. система
          97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

          .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Yon
            Уточнение : не оставайте с погрешна представа
            За Бош Мотроник 2.10 : (няма нищо общо тука с темата за JTD-то и не се монтира в 156 )
            Смостоятелно нулиране на грешкА : Десет стартирания за не по-малко от 20 минути работа без появата и

            По темата:
            След 98-ма година 2.10 се замества от Бош Мотроник1.5.5 и никъде не намерих данни за самостоятелно нулиране на грешки за същата, както и за JTD-тo (ЕДЦ 15 Комонреал ), която се обсъжда в този подфорум

            п.с.
            20 старта за нулиране важи за Рочестър инж. система
            Приемам забележката но в поста съм описал как е при бензиновите с мотроник 1.5.5, за дизелите не знам как е, а ето тук има обяснение на принципа на дейстеие на Мотроник 1.5.5 на Опел но си мисля че разликата с Алфата няма да е голяма и пише че се изтриват след 20-то стартиране ако не се е появявяля отново
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment

            Working...
            X